mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

länge sen nu...

Kategori: Allmänt

det var ett tag sen jag bloggade nu. Mycket har hänt men jag har inga bilder :( 
 
Jag har jobbat mitt första pass som personlig assistent och jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv, slocknade helt när jag kom hem! Ska jobba mitt andra pass idag och sen på torsdag natt, jag har även blivit erbjuden att ta ett vikariat för en tjej ska opereras och blir sjukskriven! så då kommer jag gå på schema hösten ut!
 
I helgen var Maggan och Micke med barnen här så det var full rulle. Men inredningsparty här på lördagskvällen som var mycket trevligt och stor frukost igår söndag. Helgen avslutades på bästa sätt men möte på Hope där Maggan sjöng en solosång!
 
Snart kommer en tjej som jag ska lära att laga mat sen iväg till jobbet!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: