mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

Mamma-dotterdag i Jönköping

Kategori: Allmänt

Efter att ha jobbat på förmiddagen så åkte jag till Jönköping för att möta upp med min kära mamma. Vi har shoppat och pratat och haft det jättetrevligt sen på kvällen mötte vi upp med Roger och pappa och gick ut och åt trerätters på en mycket trevlig resturang!

Drack en kopp med varm vitchoklad 


Lunch med mamma




Mamma, jag och Roger åt vitlöksbröd till förrätt!

Pappa åt sniglar, som både jag och Roger smakade på!
Sen blev det en oxfiléplanka till mamma, mig och Roger

Men pappa tog en filé minion (kan mycket väl ha stavat fel)

Min dessert

Rogers mycket goda vita chokladmousse 

Mamma körde på chokladtryffel 

Och pappa på sorbet!


Rekommenderas verkligen om man ska ut och äta i Jönköping!

Vi blev mycket mätta och belåtna!

Tack för en mysig kväll med mycket god mat kära föräldrar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: