mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

Mullhyttan

Kategori: Allmänt

Under min dagar hemma i Mullhyttan hann jag med ganska mycket, onsdag kväll inredningsparty hos mamma där jag handlade lite för mycket! Brunch med Hanna och Simon på torsdagen samt ett besök på Marieberg med Simon, där jag testade ut em jacka som sen Hanna eller mycket om och men lyckades köpa åt mig, på torsdagen hann jag även med att vara barnvakt! Sen fredag började med lite bus med Elias och sen fika hos Hanna, sen ett litet besök på gamla jobbet och sen kalas på kvällen!

Fullspäckade dagar alltså!


Fikabordet hos Hanna!

Kommentarer

  • hanna säger:

    kul å ha dej här en liten sväng:) saknar dej:) kram!

    Svar: Kommer snart igen!
    Lovisa Engström

    2013-10-06 | 21:40:17

Kommentera inlägget här: