mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

Min Ice bucket challenge

Kategori: Allmänt

Jag har sett massa videos på detta fenomen, och när jag såg att det hade kommit till Vetlanda förstod jag att det inte skulle ta lång tid innan jag och Roger blev utmanade! Det tog en dag!

I vanliga fall brukar jag inte bry mig om sånt här men så läste jag en artikel på Aftonbladet om storyn bakom fenomenet och såg videon om killen som startade detta och blev väldigt berörd av hans berättelse, samt att man såg tydligt vilken hemsk sjukdom ALS är. Så nu har jag gjort min del iaf! Jag har donerat samt hällt en hink med isvatten över mig! Nu förväntar jag mig att de jag har nominerat gör samma sak! Kolla gärna in länken och läs storyn bakom fenomenet http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article19396169.ab 

Se när jag häller en hink med vatten över mig här https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10152716146168112&id=556973111&ref=m_notif&notif_t=like&actorid=100001238134290

Kommentarer


Kommentera inlägget här: