mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

Welcome to Sweden

Kategori: Allmänt

I somras så hämtade jag fam Sjöberg på Arlanda och när jag kommer till ankomst hallen så möts jag av en varningstriangel så säger att det pågår en filminspelning. Tänkte inte så mycket på det såg till att jag höll mig undan från att hamna med på film och tittade på lite avstånd på när de filmade ett klipp. Härom veckan när jag jobbade såg jag trailern för TV4s nya komedi Welcome to Sweden och ser då att ett klipp när han kommer ut på Arlanda och inser att det va det som de spelade in somras! Så om ni såg det första avsittet i fredags och ni såg den scenen så kan ni veta att jag stod bakom kameran och tittade på när det spelade in!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: