mrsengstrom.blogg.se

Nyss blivit husägare så mycket handlar om huset och hur renoveringen går

Esc

Kategori: Allmänt

Nu är det över för i år. Blev inget stort esc-party för mig, såg det med Roger och Kicki samtidigt som vi förberedde en infosamling inför Londonresan.

Men detta är min tankar :)

Kul att det gick bra för Sanna, en tredjeplats är inte dåligt!

Jag tyckte att vinnaren va duktig men låten och scennummret var inte så speciella utan jag tror att han vann mycket på politiken. Jag tycker oxå det är konstigt att de säger att det är historiskt då Israel vann 1998 med Dana International som var en man som var påväg att byta kön... Men men kul för Österrike och jag tror inte man kan säga att det bara är öststater som kan vinna längre! För Österrike, Danmark och Sverige räknas väl inte dit va? 😉

Jag hade dock hellre sett Nederländerna som segrare 

Eller Frankrike!


Kommentarer

  • Hanna F säger:

    jag hejade också på frankrike:)

    2014-05-13 | 11:46:08

Kommentera inlägget här: